29 Aralık 2009 Salı

BİR DİLEK...

resim-003Zaman hızla akıp giderken, yeni yılın gelmesi daha bir çabuklaşıyor sanki… Tıpkı bir günün ya da ayın nasıl geçiverdiğini anlayamam gibi… Ama nedense, gelen her yeni yılda tekrar umutla doluyorum. Bir yılın hesabını yapıp, benden götürdükleri ve bana ekledikleriyle doldurduğum defterimi diğerlerinin yanına yerleştiriyorum özenle.

Biliyorum; bir günden diğerine geçtiğimde değişen hiçbir şey olmayacak. Ama herkes gibi bir tazelenme fırsatı belki de istediğim… Ve bir dilek tutup gerçekleşmesini beklemek...

Yeni yılda yuvalarımızdan sağlık, huzur ve keyif eksik olmasın!

6 yorum:

  1. bir türlü uygun kelimeyi bulamamıştım. yeni yıldan pek çok şey beklemek mümkün..ama benim istediğim hatta tam da ihtiyacım olan şey "tazelenme fırsatı" ..

    teşekkür ederim:)

    sevdiklerinle birlikte, sağlıklı, mutlu, huzurlu ve dileklerinin gerçekleşeceği nice senelere..

    YanıtlaSil
  2. canım benim dileğin dileğimdir. düş gibi ama gerçek zamanlar yaşamak, yaşatmak temennisiyle öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  3. Sağlık ve huzur ele ele tutuşunca keyif ve mutluluk da onları takip ediyor Yeşom.
    Yeni yıl sana ve sevdiklerine güzellikler getirsin.
    Sevgilerimle...
    Önemli Dip Not: Bari 2010'da görüşebilelim arkadaşım:)))

    YanıtlaSil
  4. Nilüferciğim... Seninle haberleşmeyeli çok olmuştu... Sana, sevdiklerinle taptaze ve harika bir yeni yıl diliyor; güzel yanaklarından öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yarın seni arayacağım tatlım... Güzel dileklerimizin gerçek olması dileğimle koskocaman öptüm seniiiii:))

    YanıtlaSil
  6. Ay başı gene köy görevine gidiyorum Özlemciğim... Ama dönünce tazelenmiş hallerimizle görüşeceğiz mutlaka. Yuvandan sağlık, huzur, mutluluk,aşk ve para eksik olmasın. Öptüm bissürü:))

    YanıtlaSil